marți, 9 martie 2010

O mana de culori si un tablou black & white

Claustrofoba intr-o lume care se ingusteaza pe zi ce trece.Casa- munca- munca si iar casa.Un robotel memo caruia i se termina bateriile non alkaline la 2 zile. Simt ca nu mai pot si parca lumina aia artificiala imi patrunde prin ochi si ajunge pana la neuronul ala obosit al meu care doarme pe el. Fum, praf , zgomot, oameni de toate felurile ... un haos ma inconjoara zilnic. Si praf e si in mintea si sufletul meu. As vrea sa plec departe de toti si toate si sa incep o viata noua exact asa cum am visat-o eu, dar idealismul asta care ma invaluie e brusc inabusit atunci cand vad conditiile austere in care imi duc taraganat zilele. Si am ajuns sa visez 16 ore pe zi la patutul meu moale si cald.Am ajuns sa imi doresc sa dorm si sa nu mai stiu de nimic. Dar pana si asta se termina repede cand somnul cel mai dulce al diminetii e curmat de alarma ragusita a telefonului. Incepe o noua zi la fel ca cea de ieri din pacate.Si constantele din viata mea nu fac decat sa ma aduca pe drumul cel mai scurt spre plictiseala, plafonare si disperare. Am nevoie de culoare. Viata imi e pictata in alb si negru asemenea unui tablou realizat in grafit. Mi-as dori insa o alta cristalizare a carbonului care sa imi ofere un diamant perfect slefuit cu un milion de fatete stralucitoare. Si sentimentul de ratare planeaza asupra mea ca o sabie a lui Damocles, cand ma inclin un pic ii simt taisul ascutit in crestetul capului. Imi zic mereu ca nu va fi  asa intotdeauna, ca totul va trece repede si voi reusi sa imi urmez visul dar in adancul sufletului sunt mult prea lasa sa ma risc si sa fac ce imi doresc. Si pana la urma ma gandesc .... sa risc ce? Sec...mai sec decat orice vin e ca peste un an , doi poate o sa mai aberez pe aceleasi teme si asta ar insemna ca realmente am batut pasul pe loc.

 
Vreau culoare in viata mea. Zilnic ma rog pentru un rosu intens, un bleo linistitor , un portocaliu energizant , un roz diafan si un verde optimist.
Zilnic ma rog pentru o mana de culori care mi-ar putea schimba radical tabloul black and white al vietii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu