joi, 25 februarie 2010

Experienta face diferenta

Uneori si experienta mai conteaza. Cica prostii invata din greselile proprii si desteptii din greselile altora. Pana acum pot spune ca am fost si proasta si desteapta deopotriva.Important e ca, asa cum am mai spus, viata m-a pus din nou intr-o situatie asemanatoare cu ce am trait acum 2 ani si, cu mandrie pot spune ca pana acum am evitat sa comit aceeasi gresala( evitat milimetric ce-i drept , dar tot e imbucurator). Got to keep up the good work :)
Ce poate fi mai dragut decat sa vezi ca insfarsit ai puterea de a zice stop no matter what?! E ca si cum te-ai elibera de toate gandurile si sentimentele si dintr-o data devi "easy like a Sunday morning ". Senzatia face toti banii. Free your mind, spirit and soul. Asta am trait si eu azi. Mi-am eliberat mintea de ... ceva inutil sa zicem.

Un comentariu:

  1. Sau ai putea sa asculti de prieteni care au o oarecare exp sau "Inside information" ;).
    Uneori nu le face placere sa spuna "I told you so!"

    RăspundețiȘtergere