miercuri, 27 mai 2009

Intro

Se pare ca marea moda a blogurilor a infectat o buna parte a lumii.M-am tot uitat in dreapta si in stanga si am vazut multe bloguri ale unor oameni care m-au impresionat prin talentul lor de a jongla cu cuvintele.Mi-am zis ca asta nu e pentru mine,insa pe urma am realizat ca daca m-as baga si eu in asa ceva nu as face-o pentru a creea literatura,ci pentru a reusi sa imi eliberez toate gandurile.Din pacate nu pot sa scriu decat in momente de maxima tristete cand simt nevoia de o ''epurare'' sufleteasca.Un fel de spovedanie falsa din care lipseste un preot mai pacatos ca mine,dar in fine-asta e o alta discutie
Prin urmare ori de cate ori voi reusi sa leg cateva cuvinte cu sens aici,se va sti cam care imi e starea de spirit.Chiar vorbeam cu un prieten odata si imi zicea ca unele bloguri se nasc din depresie...oare asa sa fie?Mie imi place sa cred doar ca insemnarile mele se vor naste din dorinta de a ma ''razbuna'' pe toate problemele cotidiene pe care le voi arata cu degetul fara nici o jena ori de cate ori ma voi confrunta cu ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu